sobota, 18 sierpnia 2012

Koniec Tajemnicy

Wczoraj udało mi się skończyć moją Tajemnicę. Zrezygnowałam z koralików w kwadratach wokół krzyża. Ściegi wrześniowe - perłówka i Blending Filament Madeiry w kolorze zielonym. Październik - motyw serc - perłówka, wnętrza rombów - jedwab (zielony i różowy). Listopad - perłówka multicolor, tu zrezygnowałam z części ściegów, głównie z braku nitki. Grudzień - ramka wewnętrzna - perłówka, zewnętrzna - jasnozielony len, Koraliki w kolorze zielonym 2,5 mm kupiłam kiedyś w Empiku, ale nie pamiętam niestety nazwy firmy.




Takim sposobem zakończyło się moje pierwsze spotkanie z needlepointem, ale nie ostatnie. Już szykuję materiały do Anniversary Heart :).

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny Ci wyszedł ten haft i kolory sympatyczne. Ja też się przymierzam do tego projektu, ale to jeszcze przede mną. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to ładne! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń